donderdag 26 juli 2007

popje, we bellen

De telly rinkelt hier (goed, pliept, rinkelende telefoons zijn iets uit een voorbij tijdperk) af en toe, en aangezien vrijwel niemand weet welk nummer we hier hebben, is het ook vrijwel nooit echt voor ons. Los van de twee verzoeken voor collect call acceptatie uit India (ik dacht het nĂ­et) krijgen we dus vooral telefoontjes van dit type:

I: Hello?
ingeblikte stem: 'Congratulations! YOU have been selected as one of the very few families in your neighbourhood to be elegible for a free home security... / you MUST act now to upgrade your credit limit and continue to enjoy... / would you agree that violence on television... '

Steevast eindigen dit soort alinea's met een opsomming van mijn opties. Ik kan (1) een mens aan de lijn krijgen als ik 1 toets of (2) vaak ook nog wel wat anders maar nooit zonder meer ophangen. Gelukkig weet ik zelf waar die knop zit.

Geen opmerkingen: