zaterdag 21 juli 2007

Raffi

Vanwege Baby Beluga en Gijs' eindeloze pogingen om correct 'bee-ba-be-...bee-bie-bee... beee-ba-bu... ba-bee- bee-bie-ba-LOE-la!!' te zeggen, hebben we de CD van Raffi gekocht waar het betreffende liedje op staat. Doorslaand succes. Niet alleen Baby Beluga wordt luidkeels meegezongen, ook

day-o, is a day-o
come mr. tallyman, tally me banana

is populair. Wanneer de zin 'six...and seven... and eight... and...' langskomt, roept de achterbank in koor: '...BUNCH!'. Met vet Jamaica accent.

Elises favoriet is Joshua Giraffe. Joshua heeft een droom waarin veel dieren voorkomen. Op een bepaald moment zingt hij

'nothing can go wrong-o,
I am in the Congo'

Me dunkt dat in de Congo hier en daar wel degelijk wat fout is gegaan, maar vooruit. Het lied is een hit, net als de rest van Raffi's repertoire.


1 opmerking:

Anoniem zei

Voor Elise,
Die cd wil ik wel op mijn MP3!
Kan ik tenminste ook meezingen.
oma